rss

Význam hořčíku(magnézia) pro správný chod našeho organismu.

Je až neuvěřitelné, jak hladina hořčíku ovlivňuje řadu zdravotních pochodů v našem těle.

Například fyzická zátěž, stres...  s tím vším se běžně potýkáme a u řady z nás to vyvolá nepříjemné pocity jako mravenčení rukou, nohou, obličeje, jazyka, bušení srdce, někdy sval křeče končetin. U některých vnímavých jedinců se často přidávají vegetativní příznaky jako je nevolnost i zvracení, mdloby. Velmi častá bývá podrážděnost, nervozita a neschopnost soustředění.

Magnesium velmi výrazně ovlivňuje  napětí ve svalech pohybového ústrojí, tudíž i páteře, s čímž se setkáváme nejčastěji.

A stačí tak málo... pravidelný přísun hořčíku v jakékoliv podobě. V lékárnách si můžeme vybrat z řady potravinových doplňku v různých gramážích. běžné doporučení dávkování je 100 až  375 mg za den. Účinek magnézia v těle podporuje a zvyšuje vitamín B6, může být i B komplex F 1 tbl denně, také vitamín E100mg tbl 1 tbl za den vhodný po dobu 1 měsíce. 

 


Kinesiotaping-tejpování